Setmana Santa

divendres, 3 d’abril del 2020


Hola a tots i totes! 😊


Com sabeu, marxem de vacances de Setmana Santa per agafar energies i començar el tercer trimestre amb moltes ganes. És per això que us deixo una proposta d'activitats de lleure que podeu fer durant aquests dies a casa amb tota la família. 



També, abans de despedir-me m'agradaria anar-vos ensenyant com estan quedant les tasques que m'heu anat enviant durant aquests dies. 

Recordeu la proposta de la revista dels animals? Doncs bé, de moment, aquest està sent el resultat. Conforme vagi rebent més, els aniré afegint. 


Després, us vaig proposar ser cuiners i cuineres a casa. Doncs també us estic preparant un llibre de receptes de la classe de 2n amb totes les vostres propostes que, per cert, són genials i m'agraden molt!! 

Us agraeixo i us felicito per tota la feina que esteu fent des de casa, estic molt contenta i m'agraden molt. 

Us envio un petó i una abraçada ben forta petardetes! Ens veiem a la tornada! 😊😘
Lorena

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.