Creem una revista!

dilluns, 23 de març del 2020

Bon dia petardetes! Com esteu? 

Aquesta setmana us porto una proposta relacionada amb medi. 

Recordeu l'animal de la vostra conferència? Bé, doncs anem a crear un animalari entre tots. Farem un recull de tots els vostres animals (jo en faré un també) i crearem una revista per poder-li ensenyar a tothom. D'aquesta manera, vosaltres també podreu veure com ho fan els companys i companyes de classe. 

Com ho farem? 

Primer de tot, haureu d'omplir la següent informació relacionada amb el vostre animal. Jo us poso aquest exemple però vosaltres en podeu dissenyar un diferent o fer servir aquest mateix. 


Us poso un exemple de l'animal que he triat jo.


Un cop hagueu omplert aquesta informació sobre el vostre animal passarem a realitzar un petit text per descriure'l. En aquest text hauran d'aparèixer tota aquesta informació redactada. Us poso també un exemple que podeu seguir o modificar i decorar com més us agradi a vosaltres. 

Aquí teniu també l'exemple amb l'animal que jo he triat.

Recordeu que, en la descripció de l'animal heu de posar a quin grup pertany:
  • Mamífers
  • Rèptils
  • Amfibis
  • Peixos
  • Aus
Un cop tingueu aquesta feina feta m'ho heu d'enviar al correu lorenamedinatutora@gmail.com

Conforme els vagi rebent, aniré muntant la nostra revista d'animals.

Per Alexia enviaré els documents de pauta per si els voleu fer servir, però recordeu que podeu dissenyar nous i ser creatius. 

Una abraçada ben forta!! 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.