ENGLISH AND PE

divendres, 12 de juny del 2020

Hello boys and girls from 2nd!

Us deixo aquí les tasques que us proposo per aquesta setmana:

1. Visualització d'històries en anglès: STORIES IN ENGLISH

2. Valoració d'aquest tercer trimestre confinat (d'anglès i educació física). Ja sabeu que nosaltres, els mestres, us avaluem a vosaltres; però a mi m'agradaria que vosaltres com alumnes m'avaluéssiu a mi i la meva feina. Estaria molt bé que poguéssiu omplir aquesta fitxa amb la vostra opinió. Una vegada feta, li heu de fer una foto i enviar-me-la al meu correu. AVALUEM A LA PAOLA
Recordeu que no m'ho podeu enviar a través de la pàgina web, s'ha de fer foto i enviar-ho pel gmail. (paolacuencaescola@gmail.com). Podeu fer les dues valoracions (EF i anglès) a la mateixa pàgina. 

3. Sèrie Super Why - SUPER WHY - EPISODE 7

4. Llista de reproducció per fer zumba a casa (són cançons en anglès) ZUMBA KIDS

Lots of kisses!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.